Kosa

SAVJET VLASNICIMA SALONA – Budite kreativni i proaktivni pri osmišljavanju svojih usluga

By  | 

deveti-savjet-500x235

Nedavno sam pronašla jedno izvješće objavljeno u Business Insideru. Radi se o istraživanju Cornell University School of Hotel Administration o trikovima koje koriste restorani kako bi klijenti više trošili. Moja prva misao bila je da se isti način razmišljanja može primijeniti i za frizerske i kozmetičke salone, no ovdje navodim neke ključne točke tog istraživanja te ideje kako ih koristiti u frizerskim i kozmetičkim salonima.

1) „Pametni“ restorani uz cijene ne koriste znakove valute, naime istraživači su utvrdili da znakove $, kn i sl. treba izbjegavati jer oni podsjećaju kupce na trošenje novca. Cornellovo je istraživanje pokazalo da znatno više troše gosti kojima je ponuđen meni bez valutnih oznaka od onih koji su dobili meni s oznakom valute. Čak i ako su cijene bile napisane slovima (npr. deset dolara) gosti su i dalje trošili manje potaknuti negativnim osjećajima vezanim uz plaćanje.

Isto vrijedi i za salone te je moj prijedlog da uklonite valutne oznake. Naravno, pritom ne mislim na službeni cjenik koji mora biti istaknut u skladu sa zakonom, već na vašu ponudu frizerskih usluga koju ćete dati klijentu prilikom konzultacije i odabira usluge. Budite pritom kreativni i odmaknite se od dosadnih stereotipa.

bigstock-Hair-styling-brush-dryer

 

2) Restorani koriste slikoviti jezik, a istraživanje sa Sveučilišta Cornell pokazalo je da su stavke opisane na ljepši način klijentima privlačnije i popularnije. Prema istraživanju Sveučilišta Illinois, jela (usluge) koja su imala slikovitiji i atraktivniji opis bila su tražena 27% više od jela bez takve prezentacije. Zanimljivo je i to da prodaju potiče i korištenje nekih brandova na meniju, zato lanac restorana TGI Friday koristi na svojim jelovnicima nazive: Jack Danielsa umak ili Minute Made sok od naranče. Što više pridjeva, to bolje.

jednostvan-cvor-frizura-1 (98)

Ja smatram da frizerski (i kozmetički) saloni to ne koriste dovoljno. Pogledajte tipične usluge u svom salonu kao što su šišanje i bojanje kose – 99% salona napisat će tek te dvije riječi i ništa više. Ali, što se zapravo sve događa tijekom šišanja i bojanja i zašto ne biste te usluge detaljnije opisali? Opišite proces rada, navedite proizvode i opremu koje koristite, jednostavno osmislite priču koja će za klijenta biti doživljaj i lakše ćete prodati uslugu i to po višoj cijeni. Pokušajte s barem jednom od usluga i ne zaboravite da je tajna u detaljima.


Neka 2015. godina bude godina promjena u vašem poslovanju. Godina je nedavno tek počela i možete početi koristiti barem neke od 10 savjeta koje vam nudimo. Krenite i sretno!
Sanja Varlaj, ožujak 2015.

 

Izvor : hairstyle-news