Uncategorized
Katty Perry u ghd® kampanji
“Uspavana ljepotica probudila se u Boho sedamdesetim, kada su žurke bile divlje ali kosa opuštena.”
Izaberite eru za kojom žudite – moto je brenda ghd® , američke kompanije za proizvode za kosu. Za novo zaštitno lice izabrana je iskričava Keti Peri. Snimana je od strane svjetski poznatog fotografa, Dejvida la Kapela, u tri različite uloge – diva iz pedesetih, boho devojka iz sedamdesetih i dama iz osamdesetih godina prošlog vijeka.
Sama Keti je, povodom kampanje, izjavila kako je uzbuđena što radi sa ovim poznatim brendom, naročito što njihove proizvode i alate koristi na svojoj turneji.Dalje je naglasila kako zna da GHD proizvodi imaju reputaciju najboljih u svojoj branši i drago joj je što je povezana sa tim (odlična reklama).
U kompaniji su sretni što imaju zvijezdu poput nje za zaštitno lice, budući da gospođa Peri voli eksperimente sa kosom i uvijek je spremna za nove izazove, koje uz proizvode ghd brenda, može bezbjedno izvoditi.
Ghd® proizvode možete kupiti ovdje.
0 comments